WEKO3
アイテム
Planning, Attention, Simultaneous, and Successive processes theory (PASS理論) と Cognitive Assessment System (CAS) の妥当性について : 健常児を対象とした予備的研究
https://hokusei.repo.nii.ac.jp/records/225
https://hokusei.repo.nii.ac.jp/records/225cea7bfd5-83c7-4e6e-9cc9-da417f53f215
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2014-01-27 | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | Planning, Attention, Simultaneous, and Successive processes theory (PASS理論) と Cognitive Assessment System (CAS) の妥当性について : 健常児を対象とした予備的研究 | |||||||||
言語 | ja | |||||||||
タイトル | ||||||||||
タイトル | The Validity of Planning, Attention, Simultaneous, and Successive processes (PASS) theory and Cognitive Assessment System (CAS) : A preliminary research on normal children | |||||||||
言語 | en | |||||||||
言語 | ||||||||||
言語 | jpn | |||||||||
資源タイプ | ||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||
著者 |
米本, 伸司
× 米本, 伸司
× Yonemoto, Shinji
|
|||||||||
書誌情報 |
ja : 北星学園大学大学院社会福祉学研究科北星学園大学大学院論集 en : Hokusei Gakuen University Graduate School Social Welfare Review 号 6, p. 29-47, 発行日 2003-03 |
|||||||||
出版者 | ||||||||||
北星学園大学 | ||||||||||
ISSN | ||||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||||
収録物識別子 | 1880-4187 |