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カテゴリー創造型マーケティングの動因 : 行為の「認知-感情」システムに注目して
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タイトル(英) | Drivers for Creating New Product Category : A Perspective from Cognitive-Affective System of Behavior |
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アイテムタイプ | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper |
言語 | 日本語 |
キーワード |
Naturalistic View, 「認知-感情」システム, Grounded Cognition, Somatic Marker Hypothesis, カテゴリー創造 |
キーワード(英) | Naturalistic View, Grounded Cognition, Somatic Marker Hypothesis, Cognitive-Affective System, Creating New Category |
著者 |
韓 文熙
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著者(英) |
MoonHee Han
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雑誌名 | 北星学園大学経済学部北星論集 |
雑誌名(英) | Hokusei Review, the School of Economics |
巻 | 53 |
号 | 1 |
ページ | 1 - 13 |
発行年 | 2013-09 |
出版者 |
北星学園大学
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ISSN |
0289-3398
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